Uncategorized

Mardröm

Jag har haft lite sömnbrist ett tag, men ska försöka komma igen på mitt skrivande. Det är ju så skönt att få skriva av sig lite så ska göra mitt bästa, för min skull =)

Jag är nästan helt säker på att det var det, men det kan ju ha varit något helt annat med. Men jag tror nog att Neo har haft sin till synes första mardröm. Han liksom gnydde till i sömnen som om han hickade lite försiktigt, men det var oregelbundet och lite för tätt för att vara hicka. Och efter varje gny så kom ett till, mer ynkligt och skrämt gny, som om nån skrämde honom. Det höll på en lite stund tills det blev oftare och han kändes mer rädd, då strök jag honom över magen för att få honom att tänka på annat och komma ur drömmen. Men då var det som att han kunde reagera på det han hade drömt och grät för full hals =(  Han slutade när min mobil ringde och bara tittade på min nån sekund, sen såg han att det var sin mamma och leendet kom fram =)

Det är minsann inte lätt att vara liten  ❤

Lämna en kommentar